قابل توجه دختر خانوما گل

قابل توجه دختر خانوما گل

حامد خوشتیپ

سلام بر عزیز دلم خوشگل خودم!!! خوش اومدی! بیا داخل! حضرت عباسی تا این جا که اومدی یه نظری هم بده ضرر نمی کنی! دوست دارم زیاد یاعلی!


پیوند ها

ردیاب ماشین

جلوپنجره اریو

اریو زوتی z300

جلو پنجره ایکس 60

مطالب اخير

توجه توجه!!!

آرشيو مطالب

آبان 1391

مهر 1391

نويسندگان

حامد خوشتیپ

پیوند های روزانه

حمل و ترخیص خرده بار از چین

حمل و ترخیص چین

جلو پنجره اسپرت

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 5151
تعداد مطالب : 1
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

توجه توجه!!!

سلام من خوبـــم شما چطوری؟،اخ اخ اخ یه روزی ما اینجا روزگاری داشتیم ولی بنابر دلایلی نتونستم ادامه بدم الان دوباره اومدم که مشغول بشم و وبلاگ نویسی رو ادامه بدم،البته تموم مطالبی رو که قبلا آپ کردم رو حذفیدم دلم سوخید ولی چیکارش کنم که دیگه خسته شدم خلاصه اینکه وبلاگ شده عینه روز اولش با این تفاوت که قالبش عوض شده و منم عوض شدم.

اهان یه چیز دیگه لینکامم همه رو خالی کردم،می خوام رفقای جدید پیدا کنم...هر کی دید حذف شد شرمنده یه تُک پا بیاد خبر بده حله، لینکش میکنم دوباره،البته میدونم هیشکی تو این دو سال سر نزد همون موقع من رفتم همه هم پشته سر من رفتن در هر صورت ما مخلص شما هم هستیم لینک میکنیم دوباره،رفقای جدید هم یه اطلاع بدن سریع لینک میشن.


این از این،خب میدونم که الان باید معرفی کنم تا یکم بیشتر بشناسید هم منو هم وبمو:

اینجانب حامد رضوی فرزند پدر و مادرم دارای یک خواهر و بازم یک خواهر،خواهری که مثله کنه از همون بدر ورودم به دنیا بهم چسبیده بود(باید عرض کنم که دو قلو در اومدیم از شیکم مادرمون)و اینکه 19 سالمه متولد 3/11/1372،خداروشکر ته تغاری نیستم یه 5 دقیقه از آبجیم جلو زدم و اینکه خداروشکر دو قلو های همسانم نیستیم و سر تا پا فرق میکنیم با هم،تهران زندگی میکنم(افسریه)خیلی هم دوست دارم شهرمو،دانشجو دانشگاه یکی از استان های غربی ام.

 

اینم از معرفی اگه سوالی بود در خدمتم،حالا بریم سراغ علایقا و تنفر: عاشق ورزش والیبال و بیلیاردم

عاشق رنگ قرمز ام چون پرسپولیسیم ام،عاشق تیم بارسام چون عاشق  مسی ام،از اینا بگذریم عاشق عطرم اونم عطرای دیور دیگه دیگه عاشق غذاهای مامانمم هستم غذاها فست فودی دوست ندارم یعنی می خورما ولی دوست ندارم و غذا ها ی خونگی رو ترجیح میدم!خواننده ی محبوبم بهنام صفوی هستن،فیلم های هم که میبینم همشون ترسناک و کمدی ان...از فیلمای عشق مشقی و چاخان ماخانم اصلا خوشم نمیاد مخصوصا هندی!


دیگه هیچی یادم نمیاد،اگه اومد تو آپای بعدیم حتما میگیم!

از این به بعدم این وب دست نوشته هام میشه دیگه.........سوالی چیزی بود بپرسین بازم میگم در خدمتم!

 

ما بریم دیگه منتظر نظراتتون هستم،بای



نظرات شما عزیزان:

hadi
ساعت14:15---9 آذر 1391
سلام
خداوکیلی سر کارمون نذاشتی؟


hadi
ساعت3:14---9 آذر 1391
سلام داداش! گفته بودی بیام اومدم! ولی باور کن الان سکته می زنم! اخه می دونی...


ناراحت نشی ها ولی یه شخصی این جا کنار منه اسمش ارزو هس بعد ایشون میگه که اون وقت ها من اینجا (تو لوکس بلاگ) بعد این نظرات برای من ارسال شده بود!


ولی حالا... من این نظرات رو این جا می بینم!


حتی نظراتی که من برای نامزدم فرستادم این جا مشخصن!


خب چی کارت کنیم؟؟؟


من 2 تا سوال ازت می پرسم خداییش جواب بده؟


1 تو چی طوری این وب رو هک کردی؟ یا نمی دونم... اصلا چی طوری این طوری شد؟؟؟


2تو به نظرات خصوصی که افراد ارسال کردن هم دسترسی پیدا کردی؟؟؟


نه!!!


تو بگو ما چیکار کنیم؟


مگه تو نمی گی تازه اومدی؟ پس من چی جوری 23 مهر برای تو نظر گذاشتم؟


تو اصلن مگه مرد نیستی؟(حامد خوشتیپ) پس چرا ابجی شعله....


اصلن باد در موهایش رفته دیگه از این جا!





نمی دونم نمی دونم نمی دونم


الان با کله میام تو مانیتورپاسخ:ارهههههههههههههههههه ما اینیم داش... جواب1سوال اولت خودم هم نی دونم جواب دوم اره یک مشت نظر انجا هست
اصلن از روی همین نظرات اومدم وب شما و نظر گذاشتم من هم خودم نمی دونم شاید لوکس بلاگ اب روغن قاطی کرده

یه نفری هم دیشب میگفت که عجیب و غریب من متوجه منظورش نمی شدم نکنه اون هم...؟


f@rzin
ساعت21:49---5 آبان 1391
ممنون که اومدی

عسسسسسسسسسسسسیس

تو نظرسنجی شرکت نکردیا...

بی زحمت یه سر بزن شرکت کن...

نظرسنجیم زیر چت باکسه

پاسخ:چشم! یادم رفت


شعله
ساعت19:33---23 مهر 1391
سلام خانم طلا. خیلی ممنون که بهم سر زدی و یک دنیا سپاس که لینکم کردی.هم شما وهم داداش هادی لطف داریدو بزرگوارید.شاد و سلامت باشی عزیزدلم.

باددرموهایش
ساعت16:45---23 مهر 1391
خیلی متن جالبی بودمرسی عزیزم....

hadi
ساعت16:28---23 مهر 1391
چه قدر این متن برام اشناس!!!پاسخ:هیسسسسسسسسسسس!!! هادی چیزی نگو جان من!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 11 آبان 1398برچسب:,

|